Często zadawane pytania
KONTO KLIENTA
-
Czy należy zarejestrować konto, aby zrobić zakupy?
Tak, założenie konta w Sklepie jest niezbędne, aby skorzystać korzyści, takich jak śledzenie zamówień, otrzymywanie powiadomień o promocjach lub ułatwienie procesu zakupowy przy kolejnych wizytach.
-
Chcę założyć konto. Jak mogę się zarejestrować?
Na stronie Barbora.pl możesz zarejestrować się poprzez kliknięcie w przycisk „Zarejestruj się” znajdujący się w prawym rogu. W przypadku aplikacji Barbora kliknij w „Profil”, a następnie „Zarejestruj się”. Możesz zarejestrować się poprzez adres e-mail, Facebooka, konto Google lub Apple ID. Postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami, a w ostatnim kroku wpisz adres dostawy i zatwierdź rejestrację. Po zakończeniu procesu rejestracji, otrzymasz powiadomienie o pomyślnym utworzeniu konta.
Podczas rejestracji w Sklepie należy podać prawdziwe dane osobowe, adres dostawy, adres e-mail i numer telefonu. Zapewni to poprawność informacji oraz ułatwi komunikację związana z Twoimi zamówieniami i dostawami. Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z rejestracją, skontaktuj się z nami na adres e-mail: bok@barbora.pl lub tel.: 22 153 00 05. -
Nie pamiętam hasła. Jak mogę się zalogować?
Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło” w oknie logowania, a następnie wpisz swój adres email i zatwierdź. Na adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny do zmiany hasła, który będzie ważny przez 24h od momentu otrzymania wiadomości. Po pomyślnej zmianie hasła będziesz mogła/mógł zalogować się do swojego konta.
-
Mój numer telefonu jest już nieaktualny i chcę go zmienić.
Na stronie Barbora.pl kliknij na swoje imię znajdujące się w prawym górnym rogu, a następnie w zakładkę “Adresy dostawy”. Po wybraniu adresu i edycji danych, zatwierdź zmiany przyciskiem “Zapisz”. Korzystając z aplikacji, kliknij w swój “Profil”, następnie “Wyświetl moje dane” -> “Adresy dostawy” -> “Zapisz”.
ZAMÓWIENIA
-
Zamówienie zostało przeze mnie opłacone. Jak mogę domówić produkt?
Sprawdź, czy przy Twoim zamówieniu w historii zamówień widoczna jest opcja "uzupełnienie jest możliwe". Opcję aktualizacji koszyka znajdziesz dodatkowo w prawej części strony Barbora.pl i aplikacji. Po kliknięciu w “zielone okno”, masz 15 minut na dodanie produktów do koszyka i opłacenie zamówienia. Jeżeli nie widzisz tej opcji lub w historii zamówień widnieje napis „uzupełnienie nie jest możliwe”, to oznacza, że Twoje zamówienie już przyjęto do realizacji i nie ma już możliwości uzupełnienia koszyka. Przy uzupełnieniu zamówienia:- nie ma minimalnej kwoty zamówienia;- za dodatkowe produkty możesz zapłacić wyłącznie za pomocą tej samej metody;- produkty zostaną dostarczone razem z zamówieniem; -
Chcę złożyć zamówienie na inny adres. Jak mogę to zrobić?
Zmieniając termin dostawy trzeba się liczyć z tym, że termin dostawy może ulec zmianie. Podczas składania zamówienia i wyborze terminu dostawy w aplikacji przejdź do pola „Miejsce dostawy” i dodaj nowy adres lub wybierz z listy, a następnie zatwierdź przyciskiem „Zmień”. Przy składaniu zamówienia poprzez stronę sklepu Barbora.pl przejdź do sekcji „Zarezerwuj czas dostawy”, następnie kliknij w opcję „Dostawa” -> „Dodaj adres” i zatwierdź zmianę lub wybierz adres z listy. System poprosi Cię ponownie o wybranie nowego przedziału czasowego.
-
Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Tak, jest taka możliwość. Zamówienie możesz odebrać w jednym z naszych magazynów. . Miejsce odbioru zamówienia wybierzesz podczas składania zamówienia na Barbora.pl w zakładce “Zarezerwuj czas dostawy” -> “Odbiór osobisty” lub w aplikacji “Dostawa” -> “Odbiór osobisty”.
-
Zmieniły mi się plany. Jak mogę zmienić adres lub termin dostawy w opłaconym już zamówieniu?
Termin i adres dostawy opłaconego zamówienia zmienisz po kontakcie z nami: bok@barbora.pl lub 22 153 00 05.
-
Czy dostarczycie zamówienie pod wskazany adres?
Obszary dostawy sprawdzisz na naszej stronie, klikając tutaj. Szczegółowy zakres dostaw jest dostępny po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli nie wyszukujesz swojego adresu, skontaktuj się z nami: bok@barbora.pl lub 22 153 00 05.
-
W jakich godzinach dostarczycie moje zamówienie?
Zamówienia dostarczamy codziennie w godzinach 7:00 - 22:00. Czas dostawy wybierzesz podczas składania zamówienia.
-
Chcę przekazać Kurierowi dodatkowe informacje dotyczące dostawy mojego zamówienia.
Notatkę dla Kuriera dodasz podczas składania zamówienia i wybraniu godziny dostawy. Po uzupełnieniu dodatkowych informacji w notatce, pamiętaj o zapisaniu zmian.
-
Czy mogę zwrócić papierowe torby Kurierowi przy dostawie?
Tak, zachęcamy do zwrócenia papierowych toreb przy kolejnej dostawie zamówienia.
-
Jak dostarczycie moje zamówienie?
Produkty przewożone są w papierowych torbach w specjalnie przystosowanym samochodzie dostawczym, wyposażonym w chłodnie i mroźnie. Dodatkowo dla Twojego komfortu nasi Kurierzy dostarczą Twoje zamówienie prosto pod drzwi, zapewniając wygodną i bezpieczną dostawę zakupów.
ASORTYMENT
-
Chcę zamówić większą ilość produktów promocyjnych.
Nasza oferta obejmuje sprzedaż produktów w ilościach detalicznych. Nie ma możliwości zwiększenia limitu dla produktów z oferty promocyjnej. Jeśli interesuje Cię zwiększenie limitu dla danego produktu spoza promocji, skontaktuj się z nami: bok@barbora.pl, a sprawdzimy taką możliwość.
-
Chcę zamówić produkty w ilości hurtowej.
Nie świadczymy usług sprzedaży hurtowej z uwagi na charakter naszej działalności.
-
Czy mogę w sklepie Barbora.pl kupić alkohol i papierosy?
Tak, posiadamy w ofercie produkty alkoholowe. Nie prowadzimy sprzedaży wyrobów tytoniowych. Pełna oferta produktów alkoholowych jest dostępna po zalogowaniu się na Barbora.pl lub w aplikacji. Produkty oferowane są wyłącznie dla Klientów pełnoletnich i są widoczne po zaznaczeniu opcji „Mam ukończone 18 lat”.
-
Produkt jest niedostępny na stronie. Co to oznacza?
Oznaczenie produktu jako niedostępnego oznacza, że aktualnie nie jest on dostępny do zakupu. Może to wynikać z braku stanu magazynowego lub innych czynników. Zachęcamy do skorzystania z opcji "Podobne produkty" - znajdziesz tam alternatywne produkty o podobnych cechach lub składzie, które mogą Cię zainteresować.
-
Czy dodając produkt do koszyka, rezerwuję go w swoim zamówieniu?
Produkty dodane do koszyka podczas zakupów nie są rezerwowane automatycznie. Księgowanie towaru następuje w systemie dopiero po skompletowaniu zamówienia. Istnieje możliwość, że dany produkt może być uszkodzony, nie spełniać naszych norm jakościowych lub po prostu nie być dostępny w magazynie. Zachęcamy, aby dokonać zakupu jak najszybciej i mieć pewność, że zamówione produkty będą dostępne w Twoim zamówieniu.
-
Nie widzę interesującego produktu. Czy wprowadzicie go do oferty?
Stale poszerzamy asortyment w naszym Sklepie i wzbogacamy o nowe produkty, dlatego napisz do nas: bok@barbora.pl lub zadzwoń: 22 153 00 05, a my sprawdzimy możliwość wprowadzenia go do naszej oferty.
-
Chcę nawiązać z Wami współpracę. Gdzie mogę przesłać ofertę?
Prosimy o przesłanie oferty współpracy na adres: asortyment@barbora.pl.
PŁATNOŚCI I FAKTURY
-
Czy mogę zapłacić za zakupy kartą lub BLIK’iem?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą różnych metod płatności, np. BLIK’iem, kartą kredytową i debetową, przelewem elektronicznym (online), ApplePay lub GooglePay. Sposób i formę płatności wybierzesz w ostatnim kroku zakupowym.
-
Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
Nie, na ten moment nie ma możliwości zapłaty za zamówienie przy odbiorze.
-
Chcę zapłacić za zamówienie z odroczonym terminem płatności. Jak mogę to zrobić?
W naszym Sklepie na ten moment nie ma możliwości zapłaty z odroczonym terminem płatności. Płatności należy dokonać w ostatnim kroku zakupowym. Zachęcamy do skorzystania z dostępnych opcji płatności, takich jak karty kredytowe, karty debetowe, BLIK, ApplePay, GooglePay lub systemy płatności elektronicznych.
-
Jakie mogą być doliczone dodatkowe koszty przy składaniu zamówienia?
Przy składaniu zamówienia mogą być doliczone dodatkowe koszty, takie jak:
Opłata za pakowanie: w przypadku każdego zamówienia doliczana jest opłata stała za pakowanie w wysokości 2,99 zł, która uwzględnia cały proces kompletacji zamówienia.
Opłata za mały koszyk: jeśli wartość produktów po uwzględnieniu promocji, zniżek i kodów rabatowych nie przekroczy 150,00 zł.
Opłata za dostawę: naliczana jest w zależności od lokalizacji.
Wszystkie dodatkowe koszty są wyświetlane i uwzględniane zarówno podczas składania zamówienia, jak i w jego podsumowaniu. Dzięki temu masz pełną wiedzę na każdym etapie procesu zakupowego dotyczącej wszelkich kosztów i opłat związanych z Twoim zamówieniem. -
Czy przy składaniu zamówienia pobierana jest opłata za dostawę?
Jeśli zamówisz produkty za 100 zł i więcej, nie zapłacisz za dostawę zamówienia. Dla Klientów Łodzi darmowa dostawa obowiązuje od wartości koszyka 170 zł. Koszt dostawy, w przypadku zamówienia poniżej 170 zł dostarczonego na terenie Łodzi wynosi 9,99 zł. Opłata ta nie obejmuje innych kosztów, takich jak pakowanie lub opłaty za mały koszyk. Składając zamówienie, zawsze możesz sprawdzić, ile brakuje do darmowej dostawy na dole koszyka oraz w razie potrzeby dodać kolejne pozycje, abyśmy mogli dostarczyć zamówienie za darmo. -
Czy otrzymam fakturę VAT na NIP?
Tak, wystawiamy faktury VAT. W tej sytuacji prosimy o zawarcie takiej informacji podczas składania zamówienia na stronie Barbora.pl w ostatnim kroku zakupowym. Przed wybraniem sposobu płatności, zaznacz opcję “Firma (chcę dostać fakturę)”, następnie podaj dane firmy i zatwierdź przyciskiem “Zapisz”.
W przypadku aplikacji Barbora nad wyborem opcji płatności zaznacz pole “Osoba prawna”, kliknij w zieloną ikonę, uzupełnij dane, a następnie zatwierdź przyciskiem “Zaktualizuj”.
Do każdego zamówienia generowany jest dokument w formie elektronicznej, który stanowi dowód zakupu w naszym Sklepie. -
Nie, nie ma możliwości podzielenia jednej faktury zamówienia na kilka różnych faktur. Aby poszczególne pozycje były na oddzielnych fakturach, zalecamy złożenie kilku różnych zamówień, abyśmy mogli wystawiać różne faktury zarówno dla osób fizycznych, jak i prawnych.
-
Zaloguj się do swojej bankowości i sprawdź, czy pieniądze zostały faktycznie pobrane z Twojego konta bankowego. Jeśli tak, poczekaj chwilę i dokładnie sprawdź status swojego zamówienia w historii zakupów. Jeśli pieniądze zostały potrącone, ale status zamówienia nie zmienił się, prosimy o kontakt mailowy na bok@barbora.pl z podaniem numeru zamówienia i załączeniem potwierdzenia płatności z bankowości.
-
Dostarczyliście mi więcej zważonych produktów, niż było w zamówieniu. Czy muszę zapłacić różnicę?
Nie, nie musisz płacić nam różnicy za dodatkowe zważone produkty. Jeśli jednak dostarczyliśmy Tobie produkty za kwotę niższą niż pobrana opłata, nadpłata zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe w ciągu 5 dni roboczych.
KUPONY RABATOWE I PROMOCJE
-
Jak mogę uzyskać kod rabatowy?
Zapisz się do naszego Newslettera, gdzie regularnie informujemy o naszych akcjach promocyjnych, klikając tutaj. Nie zapomnij śledzić naszej strony internetowej Barbora.pl oraz nasze profile na Facebooku i Instagramie. Dzięki temu nie przegapisz żadnej okazji.
-
Mam kod rabatowy. Jak mogę go użyć?
Kod rabatowy należy wpisać podczas składania zamówienia w koszyku (pod listą zakupów) w polu „Kupon rabatowy” (w aplikacji) lub „Kod rabatowy” (na stronie Barbora.pl). Pamiętaj, aby aktywować wpisany kod, należy spełnić warunki kuponu i wybrać czas dostawy.
-
Chcę użyć kilku kodów rabatowych jednocześnie. Czy mogę to zrobić?
Nie, nie ma możliwości użycia kilku kodów rabatowych jednocześnie.
-
Nie mogę aktywować kodu rabatowego. Czy muszę spełnić jakieś warunki?
1. Z kuponu rabatowego mogą skorzystać tylko zarejestrowani użytkownicy sklepu internetowego BARBORA.
2. Kod kuponu rabatowego można wysłać w drukowanej ulotce, e-mailem lub telefonicznie.
3. Kod z kuponu rabatowego można wykorzystać tylko raz i tylko przy zakupach w e-sklepie BARBORA.
4. Rabat określony na kuponie rabatowym nie dotyczy minimalnego koszyka.
5. Kupony rabatowe nie są wymieniane na pieniądze.
6. Zabrania się sprzedaży kuponów rabatowych.
7. Kupony rabatowe są ważne do wskazanego na nich terminu. Kupony rabatowe, które już wygasły, nie są wymieniane na towary sprzedawane w e-sklepie BARBORA, nie podlegają odnowieniu i nie podlegają zwrotowi.
8. Za bezpieczeństwo informacji odpowiada osoba posiadająca kupon rabatowy.
9. Wszystkie kupony rabatowe można wykorzystać wyłącznie do zmniejszenia sumy koszyka zakupionego w e-sklepie BARBORA. Kupony rabatowe nie są sumowane, a kupony rabatowe nie podlegają innym rabatom w sklepie internetowym BARBORA.
10. Wykorzystane kupony rabatowe nie podlegają zwrotowi.
11. Kupony rabatowe, które są nieważne, zagubione lub w inny sposób uszkodzone (takie jak uszkodzony kod kuponu, którego nie można zidentyfikować) nie zostaną zwrócone i nie zostaną odnowione.
12. Kupony rabatowe nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
13. W przypadku jakichkolwiek problemów z płatnością prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy z Barbora pocztą elektroniczną bok@barbora.pl lub telefonicznie (+48) 22 153 0005. -
Czy promocje na produkty obowiązują w każdej lokalizacji?
Nie, promocje na produkty mogą zależeć od konkretnej lokalizacji. Pełna oferta promocyjna jest widoczna po zalogowaniu się i wybraniu adresu dostawy.
REKLAMACJE I ZWROTY
-
W zamówieniu nie było wszystkich produktów. Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków za brakujące produkty i różnice wagowe ujęte na liście przewozowym (liście towarów), jest realizowany w ciągu 5 dni roboczych na konto, z którego była dokonywana płatność.
-
Chcę złożyć reklamację. Jak mogę to zrobić?
Zachęcamy do niezwłocznego kontaktu z nami, jeśli dostarczony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Reklamację możesz złożyć poprzez adres email: bok@barbora.pl, telefonicznie: 22 153 00 05 lub listownie: Barbora Polska spółka z o.o., Al. Jerozolimskie 96; 00-807 Warszawa. W treści zgłoszenia prosimy o zamieszczenie numeru zamówienia. Zachęcamy do wysłania zdjęcia reklamowanego produktu, abyśmy mogli dokładne zweryfikować zaistniałą sytuację. Pamiętaj, że zawsze masz możliwość weryfikacji zamówienia przy Kurierze i zwrotu produktów przy dostawie, które nie spełniły Twoich oczekiwań.
-
Co mam zrobić, jeśli otrzymam produkt, który nie był zamówiony?
Skontaktuj się z nami niezwłocznie na adres email: bok@barbora.pl lub tel.: 22 153 00 05.
-
Nie podobało mi się zachowanie Kuriera. / Mam uwagi dotyczące pracy Kuriera.
Przykro nam z powodu Twoich doświadczeń. Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne, dlatego skontaktuj się z nami na adres: bok@barbora.pl, abyśmy mogli odpowiednie zareagować i wyjaśnić zaistniałą sytuację.
POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKI COOKIES
-
Plik cookie to mały plik wysyłany do urządzenia, gdy użytkownik odwiedza odpowiednią witrynę internetową. Za pomocą plików cookies witryna rozpoznaje urządzenie użytkownika (na przykład przy następnej wizycie użytkownika na tej stronie), umożliwiając w ten sposób przeglądanie witryny i / lub przekazywanie właścicielowi strony pewnych informacji o korzystaniu z niej.
-
Z jakich plików cookies korzystamy?
Sklep BARBORA wykorzystuje zarówno niezbędne (w celu zapewnienia działania serwisu lub ułatwienia korzystania z niego) pliki cookies, takie jak ustawienia filtrów czy zapamiętywania logowania, jak i analityczne pliki cookies. Spośród tych ostatnich sklep BARBORA korzysta z plików cookies zapisywanych przez Google Analytics. Dla sklepu BARBORA są one rejestrowane za pomocą Google Analytics - Google, Inc. („Google”) zapewnia usługę analizy sieci, która pomaga analizować korzystanie z tej witryny. Powyższe analityczne pliki cookie pozwalają nam zidentyfikować i policzyć liczbę odwiedzających, zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający przechodzą na stronę podczas jej użytkowania. W ten sposób możemy wykorzystać te informacje do celów profilowania. Wszystko to pomaga nam poprawić wydajność naszej witryny, na przykład poprzez zapewnienie, że użytkownicy mogą łatwo znaleźć to, czego szukają. Informacje otrzymane z pliku cookie na temat korzystania z tej witryny - standardowe informacje o ustawieniach użytkownika i anonimowe informacje o zachowaniu odwiedzających - będą przesyłane do Google i przez nią przechowywane. Sklep BARBORA nie będzie korzystał ani nie zezwalał osobom trzecim na korzystanie z narzędzi do analizy statystycznej w celu śledzenia lub zbierania jakichkolwiek informacji, które pozwalają nam identyfikować odwiedzających tę witrynę. Google może udostępniać informacje zebrane przez Google Analytics stronom trzecim, jeśli jest to wymagane przez prawo lub gdy takie osoby trzecie przetwarzają informacje w imieniu Google. Zgodnie z Warunkami korzystania z usługi Google Analytics, Google nie będzie łączyć Twojego adresu IP z żadnymi innymi informacjami przechowywanymi przez Google.
-
Informacje na temat usuwania plików cookie z komputera można znaleźć pod adresem (link). Należy pamiętać, że usunięcie plików cookie może niekorzystnie wpłynąć na korzystanie z witryny.
Pozasądowe rozstrzyganie sporów
-
Informujemy, że każdy konsument ma możliwość rozwiązywania sporów ze sklepem BARBORA drogą elektroniczną bez konieczności kierowania sprawy na drogę sądową. Więcej informacji na temat alternatywnych metod rozwiązywania sporów można znaleźć na stronie internetowej platformy elektronicznego rozstrzygania sporów: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Serdecznie zapraszamy do składania reklamacji dotyczących usług świadczonych przez sklep BARBORA przede wszystkim telefonicznie: (+48) 22 153 0005 lub e-mail: e-mail: bok@barbora.pl i tylko jeśli sklep BARBORA nie zaspokoi Twojego roszczenia, zgłoś się do ww. platformy elektronicznego rozstrzygania sporów lub sądu.