Często zadawane pytania


Jak robić zakupy w sklepie internetowym BARBORA?

  • Jak można zapłacić za towary?

    Za towar można zapłacić przez bankowość elektroniczną na platformie przelewy24 lub kartą debetową / kredytową dołączoną do konta. Nie ma w tym momencie możliwości płatności gotówką lub kartą bankową przy odbiorze.

  • Jaka jest minimalna kwota koszyka?

    Minimalna kwota zamówienia to 100 PLN.

  • Czy można dokonać zakupu w imieniu firmy i otrzymać fakturę?

    Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę, na ostatnim etapie zakupu musisz wybrać zakup jako „Osoba prawna”. Wprowadź wymagane dane firmy, zapisz je i wybierz metodę płatności. Fakturę prześlemy pocztą elektroniczną po ostatecznym skompletowaniu zamówienia (może to potrwać do następnego ranka po złożeniu zamówienia). Pamiętaj, że po złożeniu zamówienia nie będziesz mógł samodzielnie zmienić danych swojej firmy. Jeśli zaktualizowałeś dane firmy po złożeniu zamówienia, zmiany będą obowiązywać tylko dla nowych zamówień.

  • Czy można podzielić fakturę za jedno zamówienie na kilka?

    Nie ma możliwości podzielenia jednej faktury zamówienia na kilka różnych faktur. Aby poszczególne pozycje były na oddzielnych fakturach, zalecamy złożenie kilku różnych zamówień, abyśmy mogli wystawiać różne faktury zarówno dla osób fizycznych, jak i prawnych.

Zamówienie towarów

  • Czy można uzupełnić koszyk do już złożonego zamówienia?

    Możesz dodać do koszyka do określonego czasu przed realizacją zamówienia. Opcji uzupełnienia koszyka szukaj w prawej części strony, w zakładce “Moje dane” -> “Historia zakupówy” <picture> znajdziesz tam opcję uzupełnienia zamówienia. Jeżeli nie widzisz żadnej z tych notatek, Twoje zamówienie już przyjęto do realizacji. 
    eśli wybierzesz funkcję uzupełniania koszyka, będziesz mieć 15 minut na wybranie dodatkowych pozycji. 
     
    Proszę zapamiętać, że:
     
    - Nie ma minimalnej kwoty zamówienia przy wyborze funkcji uzupełnienia koszyka;
    - Za dodatkowe towary będziesz mógł zapłacić tylko w taki sam sposób, jak za zamówienie główne;
    - Dodatkowe towary zostaną dostarczone w tym samym czasie i pod ten sam adres, co główne zamówienie, które wypełniasz;
    - Opłata za dostawę dla już potwierdzonego zamówienia (jeśli dotyczy) pozostaje i nie zmienia się nawet po dodaniu do koszyka.
    - Nie ma możliwości wykorzystania kodu kuponu rabatowego przy wypełnianiu zamówienia.
     
  • Co to towary zamienne??

    Towary zamienne to produkty o tym samym lub bardzo podobnym składzie i cenie, które są dodawane do koszyka tylko wtedy, gdy określony produkt lub potrzebna ilość nie jest dostępna podczas składania zamówienia. Jeśli chcesz, aby podczas odbioru został dla Ciebie dodany podobny produkt, jeśli nie zamówiłeś go przy odbiorze, zaznacz pole na swoim koncie, że zgadzasz się na wymianę. Możesz to zrobić w zakładce swojego konta: „Moje dane” - „Wybór towarów zamiennych” - „Wybór towarów zamiennych we wszystkich moich koszykach”. Pamiętaj, aby zapisać tę zmianę. Jeśli nie podobał Ci się lub nie pasował wybrany produkt zastępczy, możesz go zwrócić kurierowi, który dostarczył zamówienie, a my zwrócimy pieniądze na konto, z którego zapłaciłeś za towar (obrazek) w ciągu 5 dni roboczych.

  • Czy można zamówić towar na wagę, np. pomarańcze, na sztuki?

    Jeśli produkt posiada opcję "szt.", można dodać produkt do koszyka w sztukach. Wybierając towary do zważenia i dodając je do koszyka, w pozycji „jednostki” można podać wagę towaru (w kilogramach) lub ilość (w sztukach). Jeśli wybierzesz np. 3 szt. pomarańczy, naliczenie będzie wyglądać następująco: 3 szt. × średnia waga jednej pomarańczy. Do systemu wprowadzane są średnie wagi ważonych towarów. Jeżeli zebrane pomarańcze ważą mniej niż podana w systemie średnia waga produktu, różnica w cenie spowodowana błędem w wadze zważonego towaru zostanie Państwu zwrócona na konto, z którego otrzymaliśmy płatność za zakupy w ciągu 5 dni roboczych. Jeżeli otrzymane pomarańcze ważą więcej niż podana w systemie średnia waga produktu, dostarczymy do Ciebie 3 pomarańcze zgodnie z zamówieniem. Nie będziesz musiał płacić za dodatkową wagę.

     

  • Co to są gotowe koszyki i jak z nich korzystać?

    Dla Twojej wygody zapewniamy możliwość tworzenia gotowych koszyków dla często kupowanych towarów. Możesz mieć ich tyle, ile chcesz: twórz koszyki na zakupy na weekendowe lunche, rodzinne tygodnie lub specjalne święta. Mając szablon koszyka na zakupy, nie będziesz musiał ponownie składać wszystkich elementów pojedynczo. Po otwarciu gotowego koszyka można go dopasować i dostosować do konkretnych zakupów. Aby utworzyć szablon koszyka, możesz to zrobić w zakładce „Moje przedmioty” w menu głównym. W tej zakładce zobaczysz szablony koszyka i ostatnie zakupy. Kliknij przycisk „Nowy szablon”, aby wprowadzić żądaną nazwę szablonu i zapisać ją. Gdy znajdziesz w naszym asortymencie produkt, który Ci się podoba lub chcesz kupić, kliknij ikonę serca i wybierz gotowy koszyk, do którego chcesz go dodać.

  • Gdzie można wskazać kurierowi dodatkowe informacje dotyczące dostawy?

    Udzielenie kurierowi dodatkowych informacji, takich jak: dojazd do domu itp. możesz to określić tylko w polu uwag dla kuriera „Uwaga dla kuriera” (obrazek). Informacje wpisane w tym polu będą widoczne tylko dla kuriera dostarczającego towar. Należy pamiętać, że informacje inne niż dla kuriera w tym polu nie będą dostępne dla innych pracowników BARBORA. Pozostałe informacje istotne z punktu widzenia dostawy, takie jak: numer klatki schodowej, kod drzwi, itp. prosimy wpisać w specjalnie do tego przeznaczonych polach w rubryce „Moje dane” - „Adresy dostaw towarów” :(obrazek)

Dostawa towarów

  • Czy jest możliwość dostawy towarów w dniu złożenia zamówienia?

    Towar może zostać dostarczony tego samego dnia, jeśli są wolne terminy dostawy. Wszystkie dostępne terminy możesz zobaczyć w zakładce „Zarezerwuj czas” w prawej części strony. Pamiętaj, że jeśli chcesz otrzymać zamówienie tego samego dnia, możesz złożyć zamówienie nie później niż o 16:30 (w zależności od dostępności).

  • Czy można zmienić adres, sposób, datę lub godzinę już złożonego zamówienia?

    Jeśli wybrałeś zły adres dostawy, sposób, datę lub godzinę zamówienia, zadzwoń do nas telefonicznie:  (+48) 22 153 0005 lub napisz na e-mail bok@barbora.pl

  • Czy przy zamawianiu towaru pobierana jest opłata za dostawę?

    Jeśli zamówisz towar za 100 zł i więcej, towar dostarczymy do Ciebie bezpłatnie. Dla Klientów Łodzi darmowa dostawa obowiązuje od wartości koszyka 170 zł. Minimum logistyczne pozostaje bez zmian i wynosi 100 zł. Koszt dostawy, w przypadku zamówienia poniżej 170 zł wynosi 9,99 zł. Opłata ta nie obejmuje kosztów pakowania. Składając zamówienie, zawsze możesz sprawdzić, ile brakuje do darmowej dostawy na dole koszyka oraz w razie potrzeby dodać kolejne pozycje, abyśmy mogli dostarczyć towar za darmo.
    Barbora zastrzega sobie prawo do zmiany opłaty za dostawę lub jej niestosowania. Przy zamówieniu towaru na określoną kwotę, towar może być dostarczony bezpłatnie (kwota do darmowej dostawy wyświetlana jest w koszyku).”
  • Jak anulować zamówienie?

    Jeśli chcesz anulować opłacone zamówienie, zadzwoń do nas:bok@barbora.pl (+48) 22 153 0005 lub napisz e-mail  bok@barbora.pl.

  • How long does it take to deliver orders?

    Goods are delivered every day (from 7 a.m. to 10 p.m.) at your selected time, at the interval of 1 hour, except for public holidays. In case of unforeseen weather or traffic conditions that encumber delivery of orders or sometimes even make them impossible, our customer service center always contacts customers for arranging alternative order delivery details (e.g. another delivery time, date or address).

  • W jakim terminie zostanie dostarczony towar?

    Towary są dostarczane codziennie (w godz. 8-22) o wybranej przez Ciebie godzinie, w zakresie 1 godziny, z wyjątkiem świąt państwowych. W przypadku nieprzewidzianych warunków pogodowych lub drogowych, które utrudniają lub czasami wręcz uniemożliwiają realizację zamówienia, nasze centrum obsługi klienta zawsze kontaktuje się z klientami w celu uzyskania ewentualnych alternatywnych szczegółów zamówienia (takich jak wybór innego czasu, daty lub adresu).

  • W jaki sposób dostarczana jest łatwo psująca się żywność?

    Realizujemy zamówienia za pomocą specjalnych samochodach do przewozu świeżej żywności, nie naruszamy warunków ich przechowywania i zapewniamy, że towar dotrze pod Twoje drzwi tej samej jakości, co na hali targowej.

  • Zapłaciłem za zakupy, ale w historii zakupów widzę, że zamówienie jest nieopłacone lub anulowane. Czy zamówienie zostanie dostarczone?

    Zaloguj się do swojej bankowości i sprawdź, czy pieniądze zostały faktycznie pobrane z Twojego konta bankowego. Jeśli tak, poczekaj chwilę i dokładnie sprawdź status swojego zamówienia w historii zakupów. Jeśli pieniądze zostały potrącone, ale status zamówienia nie zmienił się, prosimy o kontakt mailowy z podaniem numeru zamówienia i załączeniem potwierdzenia płatności.

Zwrot towarów i pieniędzy

  • Co zrobić, jeśli otrzymam towary niskiej jakości i chcę je zwrócić?

    Towar niskiej jakości możesz zwrócić kurierowi bezpośrednio przed jego wyjazdem. Jeżeli po odjeździe kuriera zauważyłeś, że otrzymany towar jest złej jakości, skontaktuj się z nami telefonicznie nie później niż 72 godziny po dostawie: e-mailem bok@barbora.pl przesyłając zdjęcie wadliwego produktu i opisując sytuację. Jeśli zgłosisz wadliwy towar po upływie 72 godzin od dostawy lub odbioru, nie będziemy w stanie zagwarantować, że sytuacja zostanie rozwiązana na Twoją korzyść.

  • Co oznacza etykieta „Dzisiaj” obok produktu?

    Etykieta „Dzisiaj” wskazuje, że zalecamy spożyć produkt w ciągu 12 godzin od dostawy.

  • Co oznacza data ważności na produkcie?

    Napis „Należy spożyć do” wskazuje, że jest to bardzo szybko psująca się żywność, która może stanowić bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia ludzi w perspektywie krótkoterminowej. Zwykle ta etykieta odnosi się do świeżej, schłodzonej żywności, takiej jak jogurt, mleko, mięso, w tym mięso mielone i produkty mięsne, ryby i produkty rybne, niepasteryzowane soki owocowe itp. Znak wskazuje na termin włącznie. Na opakowaniach łatwo psujących się artykułów spożywczych, takich jak kasze, mąka, makaron, jak również konserwowanych, suszonych itp., zwykle umieszcza się napis „Najlepiej spożyć przed…”. Wiele z tych produktów jest nadal bezpiecznych w użyciu po upływie terminu ważności oznaczonego jako „Najlepiej spożyć przed ...”, ale ich jakość może już ulec pogorszeniu, na przykład z powodu osłabienia smaku. Znak wskazuje na termin włącznie.

  • Jeżeli nie otrzymałem wszystkich zamówionych towarów lub otrzymałem te, których nie zamówiłem?

    W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru po wyjeździe kuriera prosimy o kontakt telefoniczny: (+48) 22 153 0005  lub e-mailowy bok@barbora.pl z dokładnym opisem sytuacji i dokładnymi nazwami handlowymi. Kiedy się z nami skontaktujesz, postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniałą sytuację. Reklamacje z tytułu nieodebrania towaru przyjmowane są w ciągu 72 godzin od momentu dostarczenia towaru. Jeśli powiadomisz nas o zagubionym towarze później niż 72 godziny po terminie dostawy, nie będziemy w stanie zagwarantować, że sytuacja zostanie rozwiązana na Twoją korzyść.

  • Otrzymany produkt nie jest dla mnie odpowiedni, jak mogę go zwrócić lub wymienić?

    Masz prawo odmówić przyjęcia niezgodnych z wymogami produktów zakupionych w sklepie internetowym Barbora. Jeśli wybierzesz dostawę do domu, możesz od razu zwrócić nieodpowiedni przedmiot kurierowi, zanim wyjedzie. W celu zwrotu produktu prosimy o kontakt telefoniczny: (+48) 22 153 0005 lub drogą mailową: bok@barbora.pl ze wskazaniem nazwy zwracanego produktu i numeru zamówienia nie później niż 14 dni od daty dostarczenia produktu, z wyjątkiem przypadków, gdy chcesz zwrócić: produkty spożywcze; inne towary codziennego użytku; Musisz zwrócić przedmiot (jeśli został dostarczony) w ciągu 15 dni kalendarzowych od pisemnego powiadomienia o wymianie lub zwrocie towaru. Towar podlega wymianie lub zwrotowi z ustalonym wcześniej terminem i adresem odbioru. Kurier sklepu internetowego Barbora przyjeżdża, aby odebrać towar. Ponosimy wszystkie związane z tym koszty. W przypadku zwrotów prosimy o kontakt e-mailowy. e-mailem bok@barbora.pl lub telefonicznie (+48) 22 153 0005. Jeśli zdecydujesz się dostarczyć towar do domu, a kupujący życzy sobie natychmiastowego zwrotu, towar zostanie zwrócony kurierowi, który dostarczył. W przypadku zwrotu lub wymiany towaru zakupionego w sklepie internetowym Barbora, sklep internetowy ma prawo zażądać wypełnienia przesłanego dokumentu zwrotu lub wymiany towaru.
  • Czy będę musiał zapłacić różnicę, jeśli otrzymam więcej zważonego towaru niż zamówiłem i zapłaciłem?

    Jeżeli otrzymałeś towar za kwotę niższą niż zapłaciłeś, powstała nadpłata zostanie zwrócona w ciągu 5 dni roboczych na konto bankowe, z którego zapłaciłeś za zakupy.

  • Zapłaciłem więcej niż faktura końcowa. Czy odzyskam pieniądze?

    If you receive goods for less than you paid, the amount which you overpaid will be refunded to you within 5 business days to the bank account which you used to pay for your purchase.

  • Ile czasu zajmuje zwrot pieniędzy za niedostarczone, wadliwe lub zwrócone towary?

    Nadpłata za niedostarczony, wadliwy lub zwrócony towar zwracana jest w ciągu 5 dni roboczych na konto bankowe, z którego została dokonana płatność. Jeśli zapłaciłeś gotówką w momencie dostawy, zwrócimy pieniądze na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

Asortyment towaru BARBORA

Kupony rabatowe

  • Za jaką kwotę należy dokonać zakupów aby móc wykorzystać zniżkę z kuponu rabatowego?

    Z kodu rabatowego możesz skorzystać przy zakupach za min. 100 zł (bez kosztów opakowania i dostawy) poprzez doliczenie wartości kodu rabatowego. Przykładowo, jeśli wartość Twojego kuponu rabatowego wynosi 3 zł, aby skorzystać z rabatu, jaki daje kod kuponu, należy wybrać towary za co najmniej 103 zł.

  • Czy można wykorzystać 2 kupony na jeden zakup?

    Tylko jeden kupon rabatowy jest ważny na jeden zakup.

  • Jak wprowadzić kupon rabatowy?

    Zaloguj się jako uytkowmik do naszego sklepu internetowego. Dodaj wybrane pozycje do koszyka i kliknij "Kup"; na dole strony pod hasem "Kod rabatowy" wpisz kod w okienku i kliknij "Aktywuj";

  • Jakie są zasady wykorzystania kuponu rabatowego?

    1. Z kuponu rabatowego mogą skorzystać tylko zarejestrowani użytkownicy sklepu internetowego BARBORA.

    2. Kod kuponu rabatowego można wysłać w drukowanej ulotce, e-mailem lub telefonicznie.

    3. Kod z kuponu rabatowego można wykorzystać tylko raz i tylko przy zakupach w e-sklepie BARBORA.

    4. Rabat określony na kuponie rabatowym nie dotyczy minimalnego koszyka.

    5. Kupony rabatowe nie są wymieniane na pieniądze.

    6. Zabrania się sprzedaży kuponów rabatowych.

    7. Kupony rabatowe są ważne do wskazanego na nich terminu. Kupony rabatowe, które już wygasły, nie są wymieniane na towary sprzedawane w e-sklepie BARBORA, nie podlegają odnowieniu i nie podlegają zwrotowi.

    8. Za bezpieczeństwo informacji odpowiada osoba posiadająca kupon rabatowy.

    9. Wszystkie kupony rabatowe można wykorzystać wyłącznie do zmniejszenia sumy koszyka zakupionego w e-sklepie BARBORA. Kupony rabatowe nie są sumowane, a kupony rabatowe nie podlegają innym rabatom w sklepie internetowym BARBORA.

    10. Wykorzystane kupony rabatowe nie podlegają zwrotowi.

    11. Kupony rabatowe, które są nieważne, zagubione lub w inny sposób uszkodzone (takie jak uszkodzony kod kuponu, którego nie można zidentyfikować) nie zostaną zwrócone i nie zostaną odnowione.

    12. Kupony rabatowe nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

    13. W przypadku jakichkolwiek problemów z płatnością prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy z Barbora pocztą elektroniczną bok@barbora.pl lub telefonicznie (+48) 22 153 0005.

 

Polityka prywatności i pliki cookies?

  • Co to pliki cookies?

    Plik cookie to mały plik wysyłany do urządzenia, gdy użytkownik odwiedza odpowiednią witrynę internetową. Za pomocą plików cookies witryna rozpoznaje urządzenie użytkownika (na przykład przy następnej wizycie użytkownika na tej stronie), umożliwiając w ten sposób przeglądanie witryny i / lub przekazywanie właścicielowi strony pewnych informacji o korzystaniu z niej.

  • Z jakich plików cookies korzystamy?

    Sklep BARBORA wykorzystuje zarówno niezbędne (w celu zapewnienia działania serwisu lub ułatwienia korzystania z niego) pliki cookies, takie jak ustawienia filtrów czy zapamiętywania logowania, jak i analityczne pliki cookies. Spośród tych ostatnich sklep BARBORA korzysta z plików cookies zapisywanych przez Google Analytics. Dla sklepu BARBORA są one rejestrowane za pomocą Google Analytics - Google, Inc. („Google”) zapewnia usługę analizy sieci, która pomaga analizować korzystanie z tej witryny. Powyższe analityczne pliki cookie pozwalają nam zidentyfikować i policzyć liczbę odwiedzających, zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający przechodzą na stronę podczas jej użytkowania. W ten sposób możemy wykorzystać te informacje do celów profilowania. Wszystko to pomaga nam poprawić wydajność naszej witryny, na przykład poprzez zapewnienie, że użytkownicy mogą łatwo znaleźć to, czego szukają. Informacje otrzymane z pliku cookie na temat korzystania z tej witryny - standardowe informacje o ustawieniach użytkownika i anonimowe informacje o zachowaniu odwiedzających - będą przesyłane do Google i przez nią przechowywane. Sklep BARBORA nie będzie korzystał ani nie zezwalał osobom trzecim na korzystanie z narzędzi do analizy statystycznej w celu śledzenia lub zbierania jakichkolwiek informacji, które pozwalają nam identyfikować odwiedzających tę witrynę. Google może udostępniać informacje zebrane przez Google Analytics stronom trzecim, jeśli jest to wymagane przez prawo lub gdy takie osoby trzecie przetwarzają informacje w imieniu Google. Zgodnie z Warunkami korzystania z usługi Google Analytics, Google nie będzie łączyć Twojego adresu IP z żadnymi innymi informacjami przechowywanymi przez Google.

  • Jak usunąć pliki cookies?

    Informacje na temat usuwania plików cookie z komputera można znaleźć pod adresem (link). Należy pamiętać, że usunięcie plików cookie może niekorzystnie wpłynąć na korzystanie z witryny.

 

Pozasądowe rozstrzyganie sporów

  • Informujemy, że każdy konsument ma możliwość rozwiązywania sporów ze sklepem BARBORA drogą elektroniczną bez konieczności kierowania sprawy na drogę sądową. Więcej informacji na temat alternatywnych metod rozwiązywania sporów można znaleźć na stronie internetowej platformy elektronicznego rozstrzygania sporów: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Serdecznie zapraszamy do składania reklamacji dotyczących usług świadczonych przez sklep BARBORA przede wszystkim telefonicznie: (+48) 22 153 0005 lub e-mail: e-mail: bok@barbora.pl i tylko jeśli sklep BARBORA nie zaspokoi Twojego roszczenia, zgłoś się do ww. platformy elektronicznego rozstrzygania sporów lub sądu.