Świeżość produktów


 

 

Jakość produktów jest naszym najwyższym priorytetem. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom produkty najwyższej jakości. Dbamy o to, aby nasze produkty były starannie dobrane dla naszych klientów, a produkty były przewożone w specjalnych pojazdach w odpowiedniej temperaturze, aby były świeże i dobrej jakości. Staramy się zasłużyć na Twoje zaufanie.

 

Przy składaniu zamówienia bierzemy pod uwagę okres przydatności do spożycia naszych produktów, ponieważ chcemy, aby nasi klienci korzystali z nich jak najdłużej. Szczególną uwagę zwraca się na produkty, które są produkowane w tym samym dniu i muszą byc zużyte w ciągu 12 godzin. Dlatego oznaczamy te produkty specjalnym symbolem "

 

Nasz personel jest specjalnie przeszkolony, aby wybierać najswieższe produkty; jednak zadanie to jest wykonywane przez ludzi i oni też mogą się mylić. Czasami mogą oni wybrać produkt nie najlepszej jakości. Jeśli popełniliśmy błąd i dostarczyliśmy produkt niedobrej jakości lub którego termin przydatności do spożycia jest krótszy niż 2 dni, w tym dzień dostawy (produkty o krótkim terminie przydatności do spożycia, oznaczone znakiem "Dzisiejsze" nie są uwzględniane), prosimy o kontakt z centrum obsługi klienta, a zwrócimy Ci pieniądze za produkt.

 

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem produkt niedobrej jakości?

 

Zalecamy sprawdzenie jakości produktów w momencie dostawy. Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości produktu, zwróć go kurierowi.

 

W przypadku braku możliwosci sprawdzenia jakości produktów dostarczonych przez kuriera lub odbioru zamówienia w punktach odbioru BARBORA, prosimy o kontakt w ciągu 72 godzin od otrzymania zamówienia wysyłając e-mail na bok@barbora.pl ze zdjęciem wadliwego produktu lub dzwoniąc pod numer (+48) 22 153 0005. Wszystkie uzasadnione reklamacje, które zostaną zgłoszone terminowo, rozstrzygane są na korzyść klienta. Zwracamy pieniądze, dostarczamy brakujący produkt itp.

 

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem produkt niedobrej jakości?

Znak "Zużyć do ..." oznacza, że artykuły spożywcze są produkowane bardzo szybko, co w krótkim okresie może stanowić bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia. Zazwyczaj etykietuje się świeże, chłodzone artykuły spożywcze, takie jak jogurt, mleko, mięso, w tym mięso mielone i produkty mięsne, ryby i produkty rybne, niepasteryzowane soki owocowe. t. Znak wskazuje na termin włącznie.


Znak 'Najlepiej spożyć przed ...' umieszczany jest zwykle na opakowaniach łatwo psujących się artykułów spożywczych, takich jak kasze, mąki, makarony, a także konserwy, suszone artykuły spożywcze itp. t. Wiele z tych produktów może być nadal spożywane po upływie terminu ważności oznaczonego jako 'Najlepiej spożyć przed ...', ale ich jakość może ulec pogorszeniu, na przykład ich smak. Znak wstazuje na termin włącznie.