Ważne informacje


24.11.2023 KOMUNIKAT

 

Drodzy Klienci,


z dniem 22 listopada 2023 r. wstrzymujemy realizację dostaw na terenie Wrocławia i jego najbliższych okolic. Aktualny obszar dostaw dostępny jest tutaj: Obsługiwane obszary | BARBORA.

O wszelkich zmianach w tym temacie będziemy Państwa informowali na bieżąco.

Zespół BARBORA   

 

19.09.2023 KOMUNIKAT

 

Szanowni Klienci!

 

Informujemy o zmianach w Regulaminie naszego sklepu internetowego Barbora.pl.

 

Czego dotyczą zmiany

 

Zmiany dotyczą procesu rejestracji Konta Klienta. Wprowadzona została weryfikacja podawanego przez Klienta w formularzu rejestracji adresu e-mail poprzez kliknięcie w link weryfikacyjny przesłany na ten adres. Zmiana ma na celu przeciwdziałanie naruszeniom Regulaminu oraz nadużyciom i dotyczy wyłącznie rejestracji nowych Kont. Zmiana nie ma wpływu na dotychczas założone Konta Klientów.

 

Zaktualizowany został Załącznik nr 2 do Regulaminu.

 

Nowy Regulamin jest dostępny tutaj https://barbora.pl/info/regulamin. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami.

 

Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w całości od dnia 19 września 2023 r. dla nowych Klientów.

Dla dotychczasowych Klientów Regulamin wejdzie w życie w terminie 14 dni od jego opublikowania w Serwisie.

 

Jeśli nie akceptują Państwo zmian Regulaminu, mogą Państwo zrezygnować ze swojego Konta Klienta. W tym celu mogą Państwo np. samodzielnie usunąć swoje konto (po zalogowaniu) lub wysłać odpowiednie żądanie na adres e-mail: bok@barbora.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół BARBORA

 

 

 

 

Komunikat 27.07.2023



Drodzy Klienci,

 

 

 

Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Gdańsku otrzymał informację dotyczącą wycofania z obrotu produktu: Jelly Straws, Speshow, Beagley Copperman Sp. zo.o., 300g ze względu na użycie do ich produkcji niedozwolonych dodatków do żywności.

 

 

Wszystkich Klientów którzy kupili powyższy produkt w sklepie Barbora.pl - prosimy o kontakt w sprawie zwrotu produktu z Biurem Obsługi Klienta 22 153 00 05 lub bok@barbora.pl.

 

 

 

Sklep Barbora.pl

 

 

 

KOMUNIKAT 14.03.2023


Szanowni Państwo,

 

 

W związku z otrzymaną informacją o wycofaniu ze sprzedaży poniższego produktu - zwracamy się do Państwa z prośbą o kontakt w sprawie zwrotu produktu do Sklepu:

 

Metka wołowa tatarska

 

towar o numerze partii 0591403 oraz TPS 14.03.2023

 

producent: Zakłady Mięsne Łuków S.A. ul Przemysłowa 15, 21-400 Łuków

 

 

Produkt został wycofany ze sprzedaży ze względu na pozytywny wynik badania w kierunku Salmonelli.

 

Wszystkich Klientów którzy kupili powyższy produkt w sklepie Barbora.pl - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 22 153 00 05 lub bok@barbora.pl.

 

 

Sklep Barbora.pl

 

 

 

 

KOMUNIKAT

 

 

Informujemy o możliwości zwrotu towaru HELIO Popcorn 250g w związku ze stwierdzeniem wysokiego poziomu alkaloidów tropanowych w tym produkcie.  Chodzi o numer partii: 2 26117 z terminem przydatności do spożycia: 03/2024, kraj pochodzenia: Argentyna.

 

 

 

 

09.01.2022 KOMUNIKAT

 

 

 

Szanowni Klienci,

 

 

 

Z dniem 9 stycznia 2023 roku wstrzymaliśmy sprzedaż towarów z kategorii alkohole w punkcie sprzedaży w Gdańsku przy ulicy Nowy Świat 18. W związku z powyższym, zmianie uległ Załącznik nr 2 Regulaminu sklepu internetowego Barbora.pl.

 

Będziemy Państwa informowali o wszelkich zmianach w tym zakresie.

 

 

 

Sklep Barbora.pl

 

04.01.2023 KOMUNIKAT

 

 

Szanowni Państwo,

 

 

W związku z otrzymaną informacją o wycofaniu ze sprzedaży poniższego produktu - zwracamy się do Państwa z prośbą o kontakt w sprawie zwrotu produktu do Sklepu:

 

towar o numerze partii drobiu nr P-2553780

 

producent: DROP S.A. grupy DROSED pochodzącej z gospodarstwa pani Michaliny Krupińskiej, Podzborów 10, 62-834 Ceków

 

KACZKA PEKIN vac

 

Produkt został wycofany ze sprzedaży przez Sanepid.

 

Wszystkich Klientów którzy kupili powyższy produkt w sklepie Barbora.pl - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 22 153 00 05 lub bok@barbora.pl.

 

 

Sklep Barbora.pl

 

 

31.12.2022 KOMUNIKAT

 

Szanowni Klienci!

 

Informujemy o zmianach w Regulaminie naszego sklepu internetowego Barbora.pl.

 

Czego dotyczą zmiany

 

Od 1 stycznia 2023 r. wchodzą w życie nowe przepisy prawne będące wdrożeniem unijnych dyrektyw (tzw. dyrektywa Omnibus, dyrektywa towarowa i dyrektywa cyfrowa). Zmienią się m.in. zasady odpowiedzialności sprzedawcy i uprawnienia w razie niezgodności towaru z umową, przysługujące konsumentom oraz przedsiębiorcom jednoosobowym zawierającym umowy nieposiadające dla nich charakteru zawodowego.

W związku ze zmianami prawa zmieni się też Regulamin sklepu internetowego Barbora.pl. Zmiany te uwzględniają nowe regulacje prawne i dotyczą przede wszystkim reklamacji oraz odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową. Zmiany dotyczą też zasad prowadzenia Konta Klienta, a część zmian ma charakter redakcyjny i porządkujący.

 

Nowy Regulamin jest dostępny tutaj https://barbora.pl/info/regulamin. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami.

 

Zmieniony Regulamin wchodzi w życie w całości od dnia 1 stycznia 2023 r. dla nowych Klientów.

Dla dotychczasowych Klientów Regulamin wejdzie w życie od dnia 1 stycznia 2023 r. w zakresie pkt IX „Rękojmia konsumencka” (co wynika z bezwzględnego charakteru nowych regulacji prawnych)  i z zachowaniem postanowień pkt. XI ust. 3 dotychczasowego brzmienia Regulaminu dla pozostałych zmian.

 

Jeśli nie akceptują Państwo zmian Regulaminu, mogą Państwo zrezygnować ze swojego Konta Klienta. W tym celu mogą Państwo np. samodzielnie usunąć swoje konto (po zalogowaniu) lub wysłać odpowiednie żądanie na adres e-mail: bok@barbora.pl

 

 

 

Pozdrawiamy

Zespół BARBORA

 

 

 

03.11.2022 KOMUNIKAT

 

Szanowni Państwo,

 

W związku z otrzymaną informacją o wycofaniu ze sprzedaży poniższych produktów - zwracamy się do Państwa z prośbą o kontakt w sprawie zwrotu produktów do Sklepu:

 

towar o numerze partii J17/PG

 

dostawca: PPH UBÓJ I PRZETWÓRSTWO INDYKA JOANNA GIŻEWSKA-CHRZĄSZCZ ul.Stanisława Wyspiańskiego 26B/233 60-751 Poznań

 

SKRZYDŁO Z INDYKA

UDO Z INDKA BEZ KOŚCI

UDO Z INDKA

 

Produkty zostały wycofane ze sprzedaży przez Sanepid.

 

Wszystkich Klientów którzy kupili powyższy produkt w sklepie Barbora.pl - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 22 153 00 05 lub bok@barbora.pl.

 

Sklep Barbora.pl

 

 

Komunikat:

Informujemy, że od 21 września 2022 dla Klientów Łodzi darmowa dostawa obowiązuje od wartości koszyka 150 zł. Minimum logistyczne pozostaje bez zmian i wynosi 100 zł. Koszt dostawy, w przypadku zamówienia poniżej 150 zł wynosi 9,99 zł.

 

KOMUNIKAT!

13.07.2022

 

Szanowni Państwo,

 

W związku z otrzymaną informacją o wycofaniu ze sprzedaży poniższych produktów - zwracamy się do Państwa z prośbą o kontakt w sprawie zwrotu produktów do Sklepu:

 

towar o numerze partii 1245/22 z datą przydatności 14.07.2022 oraz 15.07.2022

 

dostawca: Polski Drób Michał i Filip Badurowicz Sp.k., ul. Armii Krajowej 20, 21-040 Świdnik,

 

 

ĆWIARTKA TYLNA Z KURCZAKA 700 g TACKA

FILET Z PIERSI KURCZAKA POJEDYNCZY 700 g

KORPUS I SKRZYDŁO Z KURCZAKA 650 g TACKA

PODUDZIE Z KURCZAKA 700 g TACKA

SKRZYDŁA Z KURCZAKA 700 g TACKA

UDO BEZ KOŚCI BEZ SKÓRY Z KURCZAKA 700 g TACKA

NOGA Z KURCZAKA 650 g TACKA

UDO Z KURCZAKA 700 g TACKA

 

 

Produkty zostały wycofane ze sprzedaży przez Sanepid, ze względu na wykrycie obecności Salmonelli powyższych partii produktów.

 

Wszystkich Klientów którzy kupili powyższy produkt w sklepie Barbora.pl lub express.berbora.pl - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 22 153 00 05 lub bok@barbora.pl.

 

Sklep Barbora.pl

 

 

 

KOMUNIKAT!

 

05.07.2022

 

Szanowni Państwo,

 

W związku z otrzymaną informacją o wycofaniu ze sprzedaży poniższych produktów - zwracamy się do Państwa z prośbą o kontakt w sprawie zwrotu produktów do Sklepu:

„ER – DROB” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP. K., 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Kolonia Zawada, ul. Sądowa 22 zakupionych m.in. przez zakład znajdujący się na terenie powiatu świdnickiego tj.: Polski Drób Michał i Filip Badurowicz Sp.k., ul. Armii Krajowej 20, 21-040 Świdnik,

 

  • mix grillowy NUTA WŁOSKA z terminem przydatności 08.07.2022r. o numerze partii 4050/22/M2,
  • mix grillowy NUTA WŁOSKA z terminem przydatności 08.07.2022r. o numerze partii 4051/22/M2,
  • mix grillowy NUTA WŁOSKA z terminem przydatności 11.07.2022r. o numerze partii 4052/22/M2.

 

Produkty zostały wycofane ze sprzedaży przez Sanepid, ze względu na wykrycie obecności Salmonelli powyższych partii produktów.

Wszystkich Klientów którzy kupili powyższy produkt w sklepie Barbora.pl - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 22 153 00 05 lub bok@barbora.pl.

 

Sklep Barbora.pl

 

 

KOMUNIKAT!

 

22.06.2022

 

Szanowni Państwo,

 

W związku z otrzymaną informacją o wycofaniu ze sprzedaży poniższego produktu - zwracamy się do Państwa z prośbą o kontakt w sprawie zwrotu zwrotu produktu do Sklepu:

  • Papryka kiszona BIO 500 SĄTYRZ ml 5908228980355

Data minimalnej trwałości: 30.12.2022r, 01.12.2022r.

Produkt został wycofany ze sprzedaży przez Sanepid, ze względu na utratę statusu ekologicznego powyższej partii produktu.

Wszystkich Klientów którzy kupili powyższy produkt w sklepie Barbora.pl - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 22 153 00 05 lub bok@barbora.pl.

 

 

To już ROK!

 

25 stycznia 2021 roku wystartowaliśmy w Warszawie.

Dzisiaj dowozimy zakupy do Ciebie i Klientów w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Krakowie, Katowicach, Bytkowie, Mikołowie, Będzinie, Chorzowie, Mysłowicach, Siemianowicach Śląskich, Wojkowicach, Dąbrowie Górniczej, Rudzie Śląskiej, Tychach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Sosnowcu i Wełnowcu!

 

 

Dziękujemy za zaufanie!

Zespół BARBORA.PL

 

 

 

Szanowni Klienci,

 

Informujemy, że w dniu pierwszy listopada w związku z dniem Wszystkich Świętych, wyjątkowo nie dostarczamy Państwa zakupów. Prosimy o składanie zamówień w dostępnych terminach.

 

Nasze Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Na wiadomości odpowiemy w następnym dniu roboczym.

 

Pozdrawiamy, Zespół Barbora.pl

 

 

INFORMACJE O ZAPEWNIENIU BEZPIECZENSTWA USŁUG 

  • Bezkontaktowa dostawa

    Sugerujemy skorzystanie z metody dostawy bezkontaktowej, to jest dostawy zamówienia pod Twoje drzwi. Jeśli wybierzesz ten sposób dostawy, nasz kurier skontaktuje się z Tobą po przybyciu towaru i za Twoją zgodą zostawi zamówienie pod drzwiami domu bez bezpośredniego kontaktu. Wybierając ten sposób dostawy będziesz musiał opłacić zamówienie z góry za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub kartą zerejestrowaną na koncie. Zwracamy uwagę, że nie będzie można zamówić napojów alkoholowych ani energetyzujących. Możesz wybrać dostawę bezkontaktową zaznaczając pole nad rezerwacją czasu.
  • Formy płatności

    W trosce o Ciebie i naszych pracowników tymczasowo zawieszamy możliwości płatności gotówką i kartą podczas dostawy zamówienia i zachęcamy do wyboru innej dogodnej dla Ciebie formy płatności - korzystając z systemu bankowości elektronicznej wybranego banku lub poprzez dodanie karty debetowej / kredytowej do strony BARBORA.
  • Zapewnienie czystości i dezynfekcji

    Wszystkie punkty kompletacji Barbora wymagają od pracowników noszenia maski i jednorazowych rękawiczek podczas pracy. Pracownicy mają również zapewnioną bezpieczną odległość 2 metrów. Prace będą dalej organizowane w taki sposób, aby kurierzy i pracownicy punktu kompletacji mieli minimalny udają się do centrum kompletacji tylko po odbiór przygotowanego zamówienia. Sieć, kwarantanna oraz powiązane wymagania bezpieczeństwa w Barbora. Pracownicy mający bezpośredni kontakt z żywnością przez cały czas noszą jednorazowe rękawiczki, sale kompletacji, pojazdy i sprzęt są ciągle dezynfekowane. Organizacja pracy również gwarantuje minimalny kontakt personelu i kurierów centrum kompletacji.
  • Uwagi klientów

    Zapraszamy do wyrażenia spostrzeżeń do Biura Obsługi Klienta, abyśmy mogli jak najszybciej zareagować na niedociągnięcia z zachowaniem środków bezpieczeństwa, np. jeśli kurier przybył bez maski, i jak najszybciej je eliminować.

Centrum Obsługi Klienta:

e-mail: bok@barbora.pl

tel.: (+48) 22 153 0005