Zwrot towarów


Jeżeli nie jesteś zadowolony z jakości dostarczonego towaru i chcesz go zwrócić lub wymienić, prosimy o poinformowanie nas nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu dostawy na adres e-mail: bok@barbora.pl lub tel: (+48) 22 153 0005. Jeśli chcesz, możesz niezwłocznie zwrócić produkty kurierowi sklepu internetowego BARBORA, który dostarczył Ci produkty. W sklepie internetowym BARBORA wymiana lub zwrot towaru następuje po wcześniejszym ustaleniu terminu i miejsca odbioru towaru. Nasz kurier przyjedzie po produkty, które chcesz zwrócić lub wymienić. Pokryjemy wszystkie koszty związane ze zwrotem lub wymianą produktu. Zwracając lub wymieniając produkty zakupione w sklepie internetowym BARBORA, będziesz musiał wypełnić formularz zwrotu lub wymiany produktu. Pieniądze za zwrócone produkty zostaną przelane na Twoje konto bankowe, z którego zapłaciłeś za zakupy nie później niż w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych od daty zwrotu produktu. W przypadku zwrotu lub wymiany produktów dobrej jakości i zgodnych z zamówieniem, opłata za dostawę nie zostanie zwrócona ani zrekompensowana. Jeśli otrzymałeś produkty za niższą cenę niż zapłaciłeś z powodu błędu w wadze produktów, zwrócimy różnicę na konto bankowe, z którego zapłaciłeś za zakupy nie później niż w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych. Więcej informacji na temat zwrotu i innych zasad kupna i sprzedaży można znaleźć tutaj.