- Opis
- PŁYN MICERALNY – TONIK 2 w 1 , skomponowany na bazie drogocennego 100% bio kokosa, doskonale usuwa zanieczyszczenia i wodoodporny makijaż, bez konieczności pocierania. Płyn, stworzony w aż 96% ze składników pochodzenia naturalnego, wzbogacony został o formułę tonizującą, dzięki czemu przywraca naturalne pH skóry, pozostawiając uczucie przyjemnego odświeżenia i nawilżenia. Kompleks probiotyczny chroni naturalny, unikalny mikrobiom skóry. SKŁADNIKI AKTYWNE: BIO WODA KOKOSOWA, WODA RYŻOWA, FIGA, BIAŁA HERBATA, PROBIOTYKI.
- Składniki
- Aqua (Water) PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides Propanediol Panthenol Xylitol Glycerin Cocos Nucifera Water Cocos Nucifera Fruit Juice Camellia Sinensis Leaf Extract Ficus Carica Fruit Extract Polymnia Sonchifolia Root Juice Saccharomyces/Rice Ferment Filtrate Alpha-Glucan Oligosaccharide Inulin Lactobacillus Rubus Idaeus Seed Oil Tetrasodium Glutamate Diacetate Cetrimonium Bromide Hydroxyacetophenone Levulinic Acid Sodium Levulinate Potassium Sorbate Sodium Benzoate Propylene Glycol Parfum (Fragrance) Citric Acid Pentylene Glycol Maltodextrin
- Instrukcja użycia
- Nasączonym wacikiem przetrzeć twarz, oczy i usta. W przypadku makijażu wodoodpornego przytrzymać dłużej. Używać codziennie rano i wieczorem, w zależności od potrzeb.
- Producent
- Eveline Cosmetics spółka Beauty Brands Ecommerce sp. z o.o., ul. Żytnia 19, 05-506 Lesznowola, www.eveline.pl
Inne informacje
- Ilość netto (g/ml):
- 500
- Dostawca:
Rzeczywiste towary mogą wyglądać nieco inaczej niż na zdjęciach. Rzeczywiste towary mogą być dostarczone w innym opakowaniu, wyglądać lub mieć inny kształt. Informacje zawarte w opisie produktu dostępnym w sklepie internetowym mają charakter ogólny; w związku z tym nie są one identyczne z informacjami podanymi na opakowaniu produktu. Informacje podane na opakowaniu produktu są bardziej szczegółowe i mogą nieznacznie różnić się od informacji podanych w opisach produktów dostępnych w sklepie internetowym. Zawsze zaleca się przeczytanie i przestrzeganie informacji podanych na opakowaniu produktu. Liczba produktów objętych promocją jest ograniczona.